Bloggen min tar en ny form

Jeg har siden jeg ble syk, ment at åpenhet er viktig. Men de siste månedene, har jeg vel gått noen runder med meg selv om at jeg ikke trenger å fortelle alt til alle.
Jeg har gitt ut bok om hvordan det er å leve med psykisk sykdom, blogga, skrevet dikt, holdt foredrag og mer til. Jeg har innsett at det IKKE nødvendigvis har gjort meg friskere. Derimot, tror jeg, for min del, at jeg heller vi være mer åpen om mine ressurser, enn mine begrensninger og utfordringer i hverdagen.
Av den grunn har jeg valgt å slette omtrent alt innhold på bloggen og endret innholdet til noe positivt og forhåpentligvis til inspirasjon for noen.
Jeg er faktisk mer enn bare sykdom og lidelse. Jeg har fått høre at jeg har en kreativ skalle og er ressurssterk. Disse ordene har jeg valgt å brenne fast i minnet mitt, og fokusere på det fremover.
Bloggen vil hovedsakelig inneholde turene jeg drar på og i den nye kategorien «Ville Ideer» vil jeg dele tips og ideer til hvordan man kan arrangere kreative arrangementer.
Å arrangere og planlegge events gjør meg skikkelig glad. Det å utfolde meg kreativt og gruble på hva jeg kan finne på for å overraske og glede andre, er noe jeg elsker. Å holde på med dette, vil naturligvis føre til at destruktive tanker får mindre plass, enn om jeg bare skulle ha skrevet om psykiske lidelser.
Hvis du skal arrangere bursdag, bryllup, baby shower, Gender Reveal Party, skilsmisseparty, julaften eller Halloween, så kan det hende du finner noe interessant på bloggen min.
Ellers skal jeg også dele gavetips til ulike anledninger, forslag til hva Rampenissen kan finne på, påskeaktiviteter og ikke minst hvordan stelle i stand et party med lavt budsjett. + mye mer.
Hvis du har arrangert noe selv og bakt kake, pynta eller hatt underholdning osv. og vil ha bildene og ideene dine på bloggen min, så bare send meg en melding 😊 Du vil selvsagt bli kreditert.
4 kommentarer
    1. Det høres kjempelurt ut med et sånt fokus synes jeg 🙂 Jeg liker å fokusere på det som er positivt å bra på bloggen min i alle fall. Dritt skjer uansett, med lar jeg det få for mye fokus bare vokser det spør du meg 🙂 Jeg er også glad i å finne på rare og morsomme ting, enten på egenhånd, eller dra med meg noen i det. Og det å finne på overraskelser til folk gleder ikke bare dem, men like mye meg selv 🙂 Kos deg med ny vei <3

      1. Takk for det =) helt enig med deg der ja.. morsomt å tenke litt utenfor “normalen” noen ganger og sette liv til fantasien.
        Må kos deg du også <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg