Dagen før avreise

Nå er det kun 1 dag til jeg drar! Bilen er helt full… jeg må omorganisere i morgen slik at jeg får bedre sikt. I verste fall må jeg prioritere annerledes og legge igjen noe hjemme… 😛

Mitt ønske til alle som legger ut på bilferie i år: – Ikke snap, send sms eller fikle med telefonen når du kjører – Vær tålmodig og vær forberedt på at det kan bli saktekjøring i sommer – Kjør varsomt – Vis hensyn- stopp og slipp biler forbi om du kjører sakte.

I tillegg… Ikke tut med hornet eller rekk finger hvis noen er usikker i et lyskryss eller rundkjøring..jeg kommer nemlig til å være en av dem når jeg reiser nordover 😛 Da hjelper det svært lite at en travel “idiot” stresser meg mer enn det jeg allerede er… GOD SOMMER!

Denne fullpakkede bilen er klar for Lofotentur.
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg