En bok til deg-fra meg :)

I 2019 fikk ga jeg ut bok om hvordan det er å leve med en alvorlig psykisk lidelse; schizoaffektiv lidelse.
Jeg ønsker å gi en bok til en av dere som kommenterer under 🙂

Om boka: 
Dragen i meg er en sterk historie om ei ung jentes kamp mot sin psykiske sykdom – Dragen – som hver dag truer med å ta over livet hennes. En bok som går under huden på hvordan det er å leve med en drage på innsiden, og lar oss få innsyn i et liv og en hverdag preget av store oppturer fulgt av like store nedturer, sykehusinnleggelser, og ikke minst frykt for å miste sine nærmeste.
Samtidig er det også en bok om håp. Håpet om å en dag kunne knuse Dragen.

“Dragen i meg – Livet som psykisk syk” er selvbiografien jeg utga 2019.
Jeg mener selv jeg rører ved flere temaer i boka mi

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Jeg trekker 1 tilfeldig vinner søndag 12.februar. 

 

7 kommentarer
      1. Tusen takk for at du deltok. Denne gang ble det en annen vinner. Jeg håper du deltar ved en senere anledning igjen =)

        1. Hei. Det er så greit så 😉 Ja jeg følger med og er det noe som er spennende for meg så hiver jeg meg på.
          Ha en god tirsdag.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg