Ideer til bursdagsfeiring

Å fylle år er et privilegium hvert eneste år, runddag eller ei….mener nå jeg.
På grunn av lidelsen min, trodde jeg ikke jeg kom til å fylle 30 år. Men da 30-årsdagen min kom, har jeg hvert år feiret med brask og bram.

Jeg leier lokale og DJ, overdriver litt med pynting, har underholdning og gjør en skikkelig innsats for at alle skal trives og ikke glemme festen så fort.
I tillegg lager jeg quiz, om hver gjest, og litt flere spørsmål om bursdagsbarnet, altså meg. hehe

For å få et variert matbord og litt for å spare penger, pleier jeg å spørre gjestene om de er åpne for en kurvfest. Det har aldri vært noe problem, og noen tar med seg både kake og mat.

Bursdagsfestene har alltid vært vellykket og jeg har fått fine tilbakemeldinger. Noe som betyr mye og gjør alt verdt det.

Flere bilder kommer etter hvert, så følg med =) 

Barnebordet ble dekorert med ballonger som skulle forestille gigantiske kjærligheter 🙂

 

 

Is hører hjemme på en bursdag vel? 🙂
Inspirert av Trollmannen fra OZ; brukte to timer på å lage en sti fra inngangen til barnebordet.
Et tips: IKKE ha konfettikanon, for det er nesten umulig å fjerne fra klissete gulv. Men var jo egentlig verdt det og da 😉
Mamma kjøpte kake til selskapet… <3
En ide til din bursdag kanskje? 🙂
Mye godt på dessertbordet
Jeg synes det er viktig og riktig å inkludere barna i selskapet…så her har jeg laget et eget “Candy Land” med masse utvalg av godteri
Ballongslipp
“ballonger på pinne”
“Ballongsti” fra veien og opp til festlokalet
Enda mer snadder 🙂
Et godt utvalg av godteri, mange brukte det på isen sin.
En del av “Candy Land”
Ballongstien sett ovenfra
En eske med kjærligheter ble populært
Flere bilder av “Candy Land”
Masse sjokolade, det gikk unna
Datteren min Adele, hjalp til med forberedelsene <3
3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg