Livet kunne ikke vært bedre!

I dag er min yngste datter 7 måneder og mi største 11 år om 3 uker.
Jeg og samboeren min har bodd i nyhuset på gården 8 måneder nå og har det veldig fint.
Stoooor hage har vi, så i finværet har jeg prøvd å gjøre gården mer fargerik med blomster, nye møbler og diverse pyntegjenstaner.

Vi sitter mye ute og har besøk hver dag. Det kommer alltid noen på kaffe eller middag, noe jeg synes er veldig trivelig. Jeg liker å oppvarte gjester og stelle i stand.

Førstkommende fredag skal Adele (10) feire 11-årsdagen på forskudd på gården..Jentene i klassen kommer på grilling og skal overnatte i glampingteltet i hagen. Det blir gøy og bråkete…hehe

 

 

Trilletur i solnedgang
Andreas og Laura på trilletur på tunet vårt
Laura skal tidlig krøkes en god traktorsjåfør skal bli 🙂
Odelsjenta Laura Madelen med pappan sin, Andreas <3
Laura og meg <3
Adele betrakter lillesøstera si Laura <3

 

1 kommentar
    1. Ååå, så fint å høre fra deg <3
      Og ikke minst, at du og dere har det fint. Nydelige bilder og ikke minst; for en nydelig jordtaust 🙂
      God klem til deg <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg