MINECRAFT-BURSDAG

I mange år har datteren min Adele (10)  spilt Minecraft, og da hun skulle feire 7-årsdagen sin ville hun ha Minecraft-tema. Jeg skaffet grønne og svarte ballonger og fra før hadde jeg svarte og grønne papirruller, som jeg fikk laget en stor “plakat” av.

 

Jeg dro på flere butikker for å tilegne meg gratis pappesker. Jeg brukte laaaang tid på å få det til å se ut som Minecraftfigurene…Nedenfor er det gris, Creeper, TNT og Enderman jeg har laget. Den grønne “Creeper” er en slags aktivitet…jeg hadde risposer og barna skulle prøve å treffe hullene som hadde ulike poeng. Det ble ganske populært.

De svarte ballongene jeg hadde kjøpt inn, kunne også brukes til å lage en ekkel edderkopp med lange bein.

 

Datteren min ville invitere hele klassen pluss noen ekstra venninner. Jeg tror det ble rundt 23 barn i alderen 6-7år..Det var heftig, men samtidig utrolig gøy.

Under forberedelsene fant jeg to grønne oppbevaringsbokser i huset, de kunne jeg likegodt lage creeper ut av. T-skjortene fikk datteren (Adele) i bursdagsgave fra noen i familien.

Jeg brukte en hvit del av en demontert seng og bokstav/tall-klistremerker og skrev navnet og alder på burdagsbarnet, pluss at Minecraft-sverdet med lys fikk hedersplassen. I bakgrunnen har jeg kledd igjen veggen med svart gavepapir, og skjenken med grønt papir.

 

Jeg lagde noen aktiviteter til bursdagen også 🙂

Minecraft-gavebordet. Har også hengt opp ballonger og grønt girlander.

 

 

 

3 kommentarer
    1. Wow, du gir alt når du skal lage selskap 😀 Skikkelig flott! Den mest kreative bursdagen vi har hatt, må være da min yngste laget fruktbursdag for seg og klassevenner. Det var sjuårsdagen uten brus, bare juice, og med pinnsvin utstyrt med frukt på spyd, osv. 😀

      1. Tusen takk <3 Liker å gjøre litt ekstra 🙂
        oi, det var egentlig ganske lurt påfunn! Ikke verst av en sjuåring å vil ha fruktbursdag 🙂 hihi

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg